I see you drive around town with a guy I love and i'm like forget you.

2011-06-20 / 19:49:26 / Allmänt / 0 kommentarer
har bara suttit på mitt rum och fixat lite och så sen jag skrev sist, har även satt upp ännu mer posters på väggen nu, haha. Så nu är snart två hela väggar fulla, men ska åka ut till väla någon dag och köpa en amerikans tidning, alltid massa posters i dom! Har även ätit och så. Ikväll ska vi kolla på glee och justin's film som vi aldrig gjorde igår, för min minsta lillebror som älskar justin (haha aw) ville jätte gärna se den och han somnade, taskigt att se den då liksom. Skriver sen, puss.

randigt linne - cubus 59 kr.
rosa "blus" - cassels 99 kr.
I halsband - glitter 65 kr (jag, nicole & jozzan har likadana, som bästishalsband typ, hahaha!)
dejligt slime - lekia 30 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0