när man har tråkigt...

2011-06-30 / 23:54:05 / Allmänt / 0 kommentarer
Vilken svordom använder du mest? Fan! 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu är den ju inte ställd på något eftersom det är sommarlov, men om det är skola så typ sju.
Var köper du dina matvaror ifrån? OJ, for life! ;D
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? bothhh ofcourse.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett lyxhus i London eller L.A.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ohyeah, peeps shares they secrets with me all the time ;)
Vad åt du till middag senast? Pizza.
Kan du vissla? Yes.
Tittade du på tecknat när du var liten? Jaa, klart jag gjorde! Gör jag fortfarande, Scooby Doo for life!
Äger du några popband t-shirts? ohyeah!
När flög du senast? London, bitch! ;)
Pratar du några andra språk? English & lite spanish! (;
Har du gråtit offentligt? yep.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? pierca tungan och tatuera in "never say never"
Vad har du med dig in på bion? godis & sooooda.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? "För att kunna fungera" ? haha! Ehm, jag fungerar ALLTID! ;)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nope.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? I talk, sings and screams all the time, but no.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 gamla år.
Tror du på liv på andra planeter? Maybe, Maybe. I believe in vampires so why not?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kom igen Izza, du klarar det!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jadå.
Tycker du om att krama folk? Jafan, kramar är mitt liv typ :)
Äger du en digitalkamera? Yes i do.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ska vi dra alla dom? Enligt mina brödrar är jag nog lik dom flesta kändisarna, Willow Rosenberg, Spencer Hastings, Aria montgomery, Emily Fields, Taylor Swift, Selena Gomez, Demi lovato, Marissa Cooper, Santana Lopez, Brittany s. Pierce, Rachel Berry. And the list goes on...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nää, okej, sometimes.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? WHAT A FUCK?! Älskar kött!
Är du mörkrädd? Nope, älskar natten, älskar mörker. Vampire u know! ;)
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, nästan alltid Ipod, och... och... eh jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0