now I feel stupid.

2011-06-25 / 13:33:16 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon eller något, haha.'
Vaknade vid halv ett idag på båten, gjorde ve mig snabbt och så sen skulle vi åka. Åkte inom 7eleven för och köpa frukost och glass. Så nu sitter jag hemma hos mamma och har precis ätit baugette. Idag blir det en riktig slappedag, den ska tillbringas i sängen med glass, choklad & gossip girl, perfekt dag med andra ord. I morgon ska jag hem till pappa, ska träffa Ebba i veckan också. Sjukt längesen jag träffade den sötsaken. Sen på lördag blir det torpardagarna med min älskade josephine, awesome säger jag bara! I alla fall, dagen igår började med att vi kom till gröningen, så var några vi kände där, anders och hans tjej + hans syster och hennes barn. Sen kom en kollega till min pappa och hans tjej också dit. Så satt vi typ och snackade, grillade, åt, spelade brännboll och kubb och sånt mysigt. Och pappa gick äntligen med på att jag fick två glas cider haha. Jätte mysig kväll iallafall! Vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0