one day when the sky is falling, I'll be standing right next 2 you.

2011-06-12 / 19:34:52 / Allmänt / 0 kommentarer
förlåt guys att jag inte har bloggat på hela dagen, verkligen förlåt! Men jag har inte orkat, jag och Ebba somnade vid kanske fem tiden i morse, sen sov vi till halv tolv och jag skulle hem tolv så vi fick skynda oss upp. Jag klädde på mig och sånt sen stack jag direkt, min moster och kusiner skulle komma men det blev ändrade planer. Så jag, min mamma & brödrar har tillbringat hela dagen med och kolla på glee, för nu har min mamma blivit beroende också, haha! ;) Haha, hon hatar att jag visar henne massa nya bra serier hela tiden för hon blir lika fast som mig så nu vet jag var jag har fått det ifrån! Men i alla fall kom pappa och hämtade oss vid fem tiden och nu sitter jag här hemma, hos pappa. Har precis ätit, duschat, städat, bäddat rent & fixat i min garderob. I morgon ska vi upp till bjärshög med skolan och vara där hela dagen, springa och sånt men jag ska inte vara med för jag fortfarande är grymt förkyld. Och efter skolan följer josephine med mig hem sen ska jag på kalas senare, men jag skriver senare för jag känder att inlägget för långt! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0