patetiska jävel -.-

2011-06-21 / 14:23:16 / Allmänt / 1 kommentarer
Godmorgon, haha ja godmorgon!
Vaknade för kanske en halvtimme sen, helt sjukt. Men behövde nog dessa timmarna att sova. Idag sticker vi till biblan, ska dit om typ en timme eller något. Sen ska jag hämta ut min bikini på oj. Åh saknar redan min allra bästa vänner, nicole och josephine :( älskar er så sjuuuuukt mycket!
Blir så trött på vissa folk också alltså, oh my god säger jag bara ... -.- Men ska gå och göra ve mig nu, hörs efter vi har varit på biblan och oj, puss på er älsklingar.

Kommentarer
Postat av: ebba.

Är det mig du menar? Vill bara veta... §

2011-06-21 @ 14:45:26
URL: http://eebbastjarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0