same old me again today.

2011-06-22 / 16:58:48 / Allmänt / 0 kommentarer
Nu har jag nästan precis kommit hem, hade det super roligt och mysigt! Stack först till familia, ganska tråkigt där så vi bestämde oss för att ta bussen till väla så vi gjorde det. Gick runt där och flummade, kollade & fikade. Köpte ett par shorts, en tidning, en stor poster på damon salvatore (!!) & lösnaglar.. men nu är alla mina pengar slut, blä :( Tur att daniel bjuder på bion i morgon, hihi söte :) Men får se det possitivt, får ju pengar igen den 20 juli... Nej, nu ska jag sätta upp alla posters man fick med i tidningen (köpte den bara för det) puss!

lösnaglar - kappahl (tror jag?) 80 kr.
tidning - pressbyrån 59 kr.
shorts - H&M - 50 kr.
+ poster på damon - kommer inte ihåg vad den affären heter men 69 kr tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0