varje andetag med dig känns så underbart.

2011-06-11 / 08:46:13 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon peeps!
Har precis gått upp typ, vaknade för ett tag sen men orkade verkligen inte gå upp. Jag somnade typ direkt igår, såg någon skräckfilm som gick på tvn som var sjukt dålig. Skulle kolla på glee efter men jag somnade typ i slutet av filmen... alltid alltså. På vardagar när det är skola kan jag vara uppe hur länge som helst, men nej när man kan vara uppe hur länge man vill somnar jag, störigt eller vad?
Idag ska jag träffa ebba, längesen vi sågs alltså, ganska sjukt att vi träffades varje dag innan och nu träffas vi aldrig. Men det kommer bli bättre nu på sommarlovet, for sure! Sticker i alla fall till henne vid tolv tiden, sen ska vi fika på kontan... Åstorp behöver verkligen ett riktigt café! Skriver se, puss på er.

me and robertooo, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0