Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

2011-03-09 / 19:02:04 / Allmänt / 1 kommentarer
Orkade inte ta "dag 10- vad du hade på dig idag" eftersom jag har redan sagt det ju.
I alla fall.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Något jag oroar mig för är hur världen kommer se ut om några år, eftersom vi skräpar ner och förstör den så mycket. Sen kan man även oroa sig om världen verkligen kommer gå under 2012?
Sen oroar jag mig också för att det ska hända något med mina vänner och familj, annars oroar jag mig imte förså mycket saker, tar mest dagarna som dom kommer och ja! ♥


Kommentarer
Postat av: Maximilianlinnea

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-29 @ 07:10:48
URL: http://maximilianlinnea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0