Dag 13 – Mitt drömbröllop/ dag 14 - en bild på mig själv för ett år sen/dag 15 - något jag ångrar.

2011-03-21 / 20:02:45 / Allmänt / 1 kommentarer
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Jag vill ha ett stort fett bröllop med massa folk. Sen vill jag ha det på en strand någonstans... typ hawaii eller bahamas, med helt blått vatten i bakgrunden. Sen vill jag ha en jätte fin stor vit klänning och såklart gifta mig med världens underbaraste kille, typ justin bieber? haha!


Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.


Dag 15 – Någonting jag ångrar.
något jag ångrar är att jag inte hade med mig en skylt till justin konserten, som där stod sweden loves you justin! menmen... gjort är gjort. Ångrar inte så mycket här i livet, eftersom om man inte hade gjort några fel och hade varit helt perfekt, så hade inte livet varit roligt.

Kommentarer
Postat av: Albertkaroline

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-06-15 @ 09:49:10
URL: http://albertkaroline.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0