I left my heart in London!

2011-03-19 / 10:27:00 / konserter / 0 kommentarer
hemma i sverige nu ju, fyfan vad tråkigt. Vill bara tillbaka till london igen, helt underbart var där.
Och konserten då... den sög. Haha eller inte!! :D Fyfaaaaan vad bra det var, shit vad jag är lycklig att jag har varit på justin biebers konsert, en skit stor upplevelse och en dag som jag kommer minnas hela mitt liv.
Jag vill redan på en till konsert med honom alltså, han är så underbar.
Och jag satt inte längst längst fram, men nästan. Såg skit bra men fotona och filmerna blev ju såklart inte lika bra. Och när han åkte ut i sin sån sak över publiken så tittade han på mig, shit jag höll på att svimma vafan. Så filmade jag men jag råkade ta ner kameran precis när han kollade, typsikt.

underbart i alla fall! Som dom sa på konserten, har man fått bieber fever så har man det föralltid. Det finns ingen medecin mot det. Puss!
Trackback
RSS 2.0