kiss me, kiss me say that you miss me.

2011-03-27 / 13:01:24 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon eller något? haha... vaknade vid halv tolv och har precis ätit frukost. Trodde liksom klockan var en timme bakåt men man ska ju ställa fram klockorna en timme så glöm nu inte det ;)
Idag ska jag inte göra ett skit, ha mjukisbyxor , uppsatt hår och bara slappa! För i morgon börjar skolan igen med massa plugg. Har matte prov denna veckan och typ no prov nästa...
Och precis som Ebba sa på sin blogg, så satt jag och tänkte på hur jävla svårt justin hade det... jag trodde att hans kändisskap bara hände liksom, att scooter tror jag han hette upptäckte honom sen bara blev han känd. Men han fick vänta skit länge och många sa nej till att han skulle få skivkontrakt osv. Men han började spela inför kanske fem personer på gatan, senare blev det 10, sen 20 osvosv och nu är det över 1000000!? :o
Men jag är i alla fall jävligt glad över att jag har varit fan skit länge typ, enda sen hans video "one time" kom upp och det var med den han blev känd liksom, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0