klippt mig.

2011-03-15 / 20:25:34 / Allmänt / 0 kommentarer
förlåt för uppdateringen, men har verkligen verkligen inte hunnit! Slutade halv fyra idag, sen direkt hem och packa inför i morgon, sen skulle mamma noppa mina ögonbryn också. Sen kom pappa redan fem för och hämta mig och då stack vi till familia och klippte oss. Blev faktiskt bra, klippte snedlugg och lite uppklippt.
Sitter på pappas jobb, han var tvungen att jobba lite eftersom jag ska vara ledig nu i tre dagar, intressant ju.. haha.
Ska i alla fall fixa massa när vi kommer hem, gör nog justin bieber skylten i morgon istället, ska även se det senaste pretty little liars avsnittet sen, yes!
Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0