London.

2011-03-17 / 16:22:27 / Allmänt / 2 kommentarer
det var faktiskt internet på rummet, men har intr haft tid att blogga. Har i alla fall varit och shoppat lite, på oxford street såklart. Londons kändaste shoppinggata.
Klockan sju ska vi vara vid o2 arena, för och se justin bieber! Jag kan fortfarande inte tro att jag ska dit, jag är så himla glad. En dröm har gått i uppfyllelse, justin har rätt. Never say never!
I morgon åker vi hem igen, faaaan!! Hade kunnat stanna här i tre veckor, jag hade till och med kunnat flytta hit.
Men jag uppdaterar er mer sen! Puss på er.

mer bilder kommer sen!

Kommentarer
Postat av: syrran. (ebba)

så himla kul för dig gumman! Är så sjukt glad för din skull! Ha det bäst din lyckos.

puss! :)♥

2011-03-17 @ 16:36:19
URL: http://eebbastjarnqvist.blogg.se/
Postat av: issa

vilken bh storlek har du?



Vilken hårfärg gillar du mest?



vad är din favorit mat?



vad använder du för produkter till håret, smink osv?



tack för en super blogg! Kram :)

2011-03-17 @ 17:26:11
URL: http://issasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0