Outside the lines.

2011-03-07 / 11:07:57 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon på er!
Är ju ledig idag så passar självklart på att sova länge, vet inte om Ebba kan va idag för hon hade ringt mig typ halv nio imorse från sin hemtelefon, och det betyder ju att hon är hemma så hon kanske är sjuk... fan.
Men hon kanske ringde precis innan hon skulle sticka till skolan också, får väl hoppas på det bästa + att vi glömde lämna filmen igår men vi glömde det så klockan blev ju över 6 så ebba skulle göra det idag efter skolan men ja jag vet inte, skit samma. haha ;)
menmen, jag får väl tillbringa dagen hemma, ska ut och jogga sen och kanske sticker upp till biblan också, behöver en ny bok och läsa.
Jag skriver mer senare, puss&kram.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0