Romeo save me I've been feeling so alone...

2011-03-06 / 22:25:55 / Allmänt / 1 kommentarer
sitter fortfarande här och lyssnar på musik, så himla mysigt haha. Har kommit på att min älskade vovve älskar när jag sjunger till honom, haha! Nej men han blir typ sån skitglad om jag kommer emot honom och sjunger, så jävla söt är han. Världens bästa hund!♥
I morgon vid ett tiden sticker jag hem till baby och tittar film med honom, sen slutar ebba vid tre och då sticker jag hem till henne. Sen vet jag inte vad vi ska göra, det är bara jag och ebba som ska 'va' ja och kanske melker!:) kramar.

Kommentarer
Postat av: Dominicann

Excellent site.

2011-08-01 @ 08:25:55
URL: http://dominicann.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0