svar på tal.

2011-03-27 / 22:06:53 / Allmänt / 5 kommentarer

asså inte för att vara sån men du har typ just nu lagt upp sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket bilder på justin ? :s
man har ju en blogg för att variera ? ;o
och den blir bara tråkigare och tråkigare om man inte varierar.
som ebba! asså hon har mycket roligare!!!!!!!!!

svar: Ja men förlåt mig då för att jag älskar justin? Detta är min blogg och gillar du inte den så behöver du inte läsa den. Om du nu tycker ebbas blogg är så bra och inte min så kan du ju gå och läsa hennes blogg och inte min. Jag och ebba är inte siamesiska tvillingar och vi har inte samma blogg, så vi lägger inte upp samma bilder! Och sen har jag suttit vid min pappas dator hela helgen för min var hos mamma, och han har inte precis mina bilder där, men jag sparar bilder där som jag laddar över till ipoden! Det är orsaken till att jag bara har haft justin bilder i helgen. Och har man blogg för och variera? Vem har sagt det... är det någon regel eller? För jag skaffade inte blogg för att jag skulle variera. Visst man har ju inte ALLTID samma saker på bloggen men under en helg, liksom herregud. Och snälla, sköt dit eget liv... detta är min blogg inte din. Du vågar ju inte ens stå för vem du är ? Jätte moget liksom, eller inte. Och gillar du inte min blogg, så läs inte den! PUSS PÅ DIG! :D


Kommentarer
Postat av: hemligt

men herregud, hora!!!!!

justin fule bieber hela tiden! han liknart en bög och kommer göra alltid!!!!!!!!!!-.-

2011-03-27 @ 22:22:04
Postat av: EBBA

Izza, gumman! Ta med denna i din blogg.

Jag är tacksam att du som hackar på Izza gillar min blogg, jätteroligt! Älskar alla mina läsare jättemycket. Men våga fanheller inte kalla min bästa vän hora! Det är HENNES blogg och HENNES liv! Om du tycker justin liknar en bög, varför läser du då hennes blogg? Tro inte att du kan styra andras liv och bloggar, för alla har sin egen rättighet till att göra vad man vill. Börja med att visa vem du är innan du hackar på oss bloggare. För det är sååååå jävla moget att vara anonym.. hahahahaha, gömma sig bakom datan och spela cool. Så sluta kalla Izza fula saker, du har bara igen det själv.

-.-

2011-03-28 @ 08:24:45
URL: http://eebbastjarnqvist.blogg.se/
Postat av: filip z

gillar du verkligen emil berg

2011-03-29 @ 13:45:21
Postat av: oranges bror. ^^

så fin din design blev nu gumman! Diggar din header. (a)<33

2011-04-05 @ 07:24:42
URL: http://eebbastjarnqvist.blogg.se/
Postat av: louise

Du, din lilla patetiska ungjävel... Kalla min systerdotter EN GÅNG TILL så kommer jag leta upp dig o klippa av dig tungan!

2011-04-08 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0