tack hörrni!

2011-03-13 / 18:36:45 / Allmänt / 0 kommentarer
först och främst måste jag bara tacka till mina underbara läsare för alla komplimanger och allt! Jag älskar er så sjukt mycket!
Och jag ska försöka hinna kika in på alla era tävlingar osv som ni har komenterat.
Har i alla fall precis kommit hem från oj. Hade riktigt roligt i stockholm, vill redan dit igen! Först kom vi dit på kvällen typ vid nio, la oss nästan direkt för vi var riktigt trötta. Sen på morgonen åt vi frukost och så, sen gick vi lite i stan där, kollade på slottet och gick in i min älskade sf bokhandel! Köpte del 3 i buffy the vampire slayer season åtta i serietidning, perfekt.
Sen melodifestivalen då, tyckte helt klart det var rätt som vann, älskar erik saade, + han är härifrån, alltså hbg.
Brukar inte gilla melodifestivalen men det var en helt annan sak att vara där, åh älskade det!
menmen, jag skriver senare kramisar på er sötnötar!

haha min lillebror vill aldrig kolla in i kameran -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0