dag 17 - någon du blev vän med tack vare justin bieber.

2011-05-08 / 13:14:07 / Allmänt / 0 kommentarer
  • Name Izabelle
  • Location Sweden
  • Web http://izabellewa...
  • Bio ✔ Verified Belieber. Music is my life, I can't live without it. And justin bieber has make me to.. NEVER SAY NEVER!♥
747following 453followers 4listed
så här ser min twitter ut, jag följer 747 stycken och 453 stycken följer mig och jag är listad i 4 olika listor!
Och dom flesta som följer mig på twitter är beliebers, och jag är ju typ vän med alla dom, hehe.
Men några jag har blivit "extra" bra vän över justin är en som heter fridowbieber på twitter, vi satt och pratade på engelska sen kom det fram att båda var svenska, haha! Sen även smgfan2300 som även gillar buffy the vampire slayer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0