dag 19 - dina tankar om Selena Gomez.

2011-05-14 / 14:13:42 / Allmänt / 0 kommentarer
alltså... i början gillade jag inte alls att dom var tillsammans, för jag ville ju såklart att justin skulle vara min pojkvän? haha! Nej men sen tänkte jag liksom, att jag kommer inte precis gifta mig med justin, eller never say never men ni förstår poängen? Nästan alla tjejer i världen (kanske lite killar också haha) vill gifta sig med justin...
Men det verkar lite som om hon är tillsammans med honom för publicitet, och jag säger inte det för att jag är avundsjuk men det verkar som det ibland. Och selena verkar ju vara en underbart snäll tjej och hon gör grym musik. Så ja, sålänge Justin är lycklig så är vi beliebers lyckliga, right? Men dom är grymt söta tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0