dag 30 - vad justin bieber betyder för dig.

2011-05-31 / 19:48:33 / Allmänt / 0 kommentarer
alltså hur ska jag ens kunna förklara vad han betyder för mig? Han betyder så himla mycket, det är konstigt att man kan säga så om någon man inte ens har träffat, eller pratat med. Men han betyder så himla mycket för mig. Han musik har förändrat mitt liv, jag har blivit en helt annan tjej under dessa två åren som jag har gillat honom, jag har blivit mer självsäker, jag vågar stå upp för mig själv och självklart lärt mig att never say never.
Själv växte Justin upp väldigt fattigt, många säger att han har fått sin berömelse pågrund av usher och så men han satt utanför en teater i canada för och tjäna ihop pengar till sin mamma, det kallar jag ett hjärta av guld!
Det är många som har en crush på honom och jag kan inte säga att jag inte tillhör dom för det gör jag. Vem har inte en crush på killen med den underbara sångrösten, fina dansstegen, härliga leendet och den fantastiska kroppen? Jag har i alla fall! En av sakerna jag gillar bäst med honom är att han alltid är så social med fansen eller vad man ska säga, han följer flera fans på twitter, han uppdaterar oss dagligen på twitter, facebook m.m. Vi stöttar honom och han stöttar oss. Jag är så glad för att jag har följt han så länge, alltså hans karriär... från början. Och jag kommer stötta honom till slutet! Fast ändå vet jag att en dag så kommer jag glömma honom, jag kommer kanske inte gilla honom om trettio år, jag kommer komma över honom. Killen med leendet, med bieber håret och den underbara sångrösten. Men fast jag inte gillar honom länge, så jag gör nu om kanske trettio år, så kommer jag alltid att stötta honom. Och jag kommer verkligen ALDRIG glömma honom, killen som förändrade mitt liv. Från den dagen jag hörde 'one time' var jag förälskad, det krävdes inte med än hans röst. Vi fans kallar oss inte för fans, vi kallar oss för beliebers och jag är en stolt belieber. Jag bryr inte mig om alla haters, dom kan prata skit om justin, gå på beliebers, men jag bryr inte mig. Beliebers får ta så mycket skit, är vi verkligen förtjänta det bara för vi gillar den här killen? Det är precis som om någon annan kanske gillar britney spears, madonna osvosv så ska vi trakassera dom för det? Skulle inte tro det, det är bara så patetiskt. Som ni nog förstår hade jag kunnat fortsätta här i en hel evighet, men glöm aldrig, vad som än händer.... NEVER SAY NEVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0