everybody's laughing in my mind.

2011-05-26 / 19:56:21 / Allmänt / 0 kommentarer
nu har jag precis ätit, eller jag var inte allt hungrig så åt ingenting men ändå. Kom hem vid sju tiden och klockan är redan åtta snart. Men har faktiskt hunnit ta ett skönt, varmt bad också. Så ska sitta här nu och kolla på glee och O.C så kommer tyvärr inte blogga mer idag. I morgon blir det väla med Ebba och Melker, sjukt mysigt. Som Ebba skrev på sin blogg, vi är som syskon. Vi har växt upp tillsammans. Ska försöka hitta avslutningskläder till avslutningen också, tror jag ska ha chino shorts och något fint linne. Orkar inte klänning i år för jag använder den en gång sen ligger den i garderoben... Men i alla fall, skriver efter väla i morgon eller om jag hinner före! Puss på er älskade läsare!

jag älskar dig syster, och dig älskade bror! Vi tre förevigt, för utan er klarar jag mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0