Everytime we kiss, I swear I can fly.

2011-05-31 / 19:52:39 / Allmänt / 0 kommentarer
sitter här och gör ingenting just nu, jozzan och dom har precis gått hem och jag har precis ätit, ska sätta mig och plugga lite matte nu för jag har prov i morgon... tråkigt nog. Men i morgon är det i alla fall sista skoldagen, känns ganska sjukt men skönt & samtidigt sorligt. Dessa två åren med min älskade klass har gått så fort, och nu är det bara två år till innan vi splitras... Men alla vet att "high school" inte varar förevigt....
Men aja, ska gå och prata med pappa nu om i morgon, ska ju ha my girls här i morgon... sen ska jag kolla på glee... är lite beroende, hihi. Puss sålänge!
dagens outift.
shorts - h&m 50 kr.
tröja - gina tricot 100 kr.
kort 'jacka' över - gina tricot 250 kr.
halsband - gammalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0