he is my inspiration ♥

2011-05-17 / 09:47:10 / Allmänt / 0 kommentarer


(bild tagen av mig)
den här killen har fått mig att tro på mina drömmar, att aldrig ge upp. Utan honom hade jag inte varit den jag är idag. För lite mer än ett år sen hade jag ingen tro på mig själv, jag var osäker och hade inget självförtroende. Men den dagen för lite mer än ett år sedan, förändrades mitt liv... justin kom in i det. Han fick mig att bli allt det jag inte vad då. Jag var en liten unge då bara, jag visste ingenting. Jag har aldrig tappat hoppet på honom, för han lyckas alltid. Om jag mår dåligt kollar jag bara på honom och jag får tron tillbaka om mig själv. Han har helt enkelt fått att säga, never say never!
Han är min inspiration!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0