I like really cool guitars and super heroes...

2011-05-23 / 17:59:44 / Allmänt / 0 kommentarer
sorry för uppdateringen peeps, men har verkligen fullt upp denna veckan. Yep, it's one of those weeks u know. Men ska i alla fall försöka hålla uppe uppdateringen så gott det går! Följde med daniel hem direkt efter, vi förhörde varandra på provet och läste redovisningen för varandra. Hatar ju att prata och sånt inför typ hela klassen och sånt, men eftersom jag älskar min klass sjukt mycket och sånt så kommer det nog inte vara några problem! Men har musikprov på onsdag som jag måste plugga till också så därför kommer jag inte orka dagens outfit denna veckan, men nästa! Puss på er sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0