morsdag.

2011-05-28 / 18:11:33 / Allmänt / 0 kommentarer
hej på er peeps! Är hemma från en lång dag på väla nu, köpte faktiskt lite saker men dock ingenting till avslutningen för jag hittade ingen. Så har pratat med pappas tjej och hon säger att jag kan låna en klänning av henne, så det gör jag! Åt även på max och fikade så är proppmätt nu! Sen handlade vi godis och sånt till ikväll. Sitter och lyssnar på musik och försöker hitta på något roligt att göra men finns ju ingenting. Och Ebba, krya på dig syster! Det är ju morsdag i morgon, så köpte morsdag present också sen håller jag på med en annan sak till min älskade mamma också! :) Men lägger in vad jag har köpt nu, puss!

shorts - cubus 59 kronor.
Hårfärg - coop 50 kr.

två nagellack - cubus 39 kr.
bh - cubus 49 kr.

tigerbeat tidning (från USA, England osv) - pressbyrån 68 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0