När jag dör... gråter min vän, min bästan vän gråter i flera dagar. Men min äkta vän ändrar min facebook-status till: "Chillar med Jesus!"

2011-05-06 / 23:26:39 / Allmänt / 1 kommentarer
hahahahahahahahahahahaha bilden! Ska i alla fall lägga mig i min säng och läsa nu, jag och jozzan har haft skit roligt hela kvällen!
jozzan : "vet du vad man får av en nervös ko?"
jag: "nej?"
jozzan: "MILKSHAKE!!!!"
jag och jozzan: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
ett låtsas finger trillade ner på golvet.
jag: "oj, där trillade ett finger..."
hahahah vi är så sjuka! Aja, jag skriver mer i morgon när jag har vaknat, sov gott med er sötisar puss!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

hahahahahaha,

det var sjuikt niccee!

2011-05-07 @ 10:08:43
URL: http://josephiiineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0