so baby don't worry, you are my only, you won't be only even if the sky is falling down.

2011-05-29 / 16:55:22 / Allmänt / 0 kommentarer
har precis fixat lite i min bokhylla och så och har ingenting att göra nu så jag sitter och lyssnar på massa gamla låtar, flashbacks. Väntar bara på att maten ska bli färdig för jag är verkligen hungrig. Sen såg jag i bokhyllan att jag har tre böcker jag måste läsa klart, the vampire diaries (femte boken, på engelska.)så länge vi båda andas (sista twilight boken) fast har läst den innan men ska lätt läsa om den & till sist men inte minst, justin bieber's bok... har fortfarande inte läst klart den, helt sjukt. Och förstår ni hur sjukt jävla mycket jag saknar London? Nej tror inte ni gör det alltså, kan inte beskriva hur mycket. Vill dit, NU! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0