Things you can't have, you wan't even more.

2011-05-08 / 10:34:25 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon på er peeps! Somnade vid kanske sju imorse, men var typ skit pigg så det var fan svårt att sova. Har svättats som en gris också och gör det fortfarande. Jobbigt! Men har i alla fall städat hela huset nu, eller ja damsugat och så... ska torka av lite fort på mitt rum också. Josephine sover fortfarande men hon somnade inte förrän typ, en timme sen? haha! Idag ska jag inte göra ett skit, jozzan och Ebba ska väl hem sen och jag ska bara slappa. Skönt en söndag, va själv, kolla på mina älskade serier, läsa och allt sånt! Men vet inte om jag ska hem till mamma eller sova hos pappa en natt till... får höra med pappa. Saknar mamma grymt alltså, brukar ju bara vara hos pappa varannan helg annars men nu är det varannan vecka och jag saknar min mamma liksom, haha! Älskar dig världens bästa mamma! <3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0