TRÖTT? NEJDÅ!

2011-05-07 / 12:08:40 / Allmänt / 1 kommentarer

godmorgon! Vaknade för ett tag sen och jag är svintrött, har kollat lite på ghost whisperer och sånt. Somnade faktiskt ganska tidigt igår, jozzan fick ju gå hem för annars hade hon inte fått sova idag...
Men i alla fall så kollade jag ju på det senaste vampire diaries avsnittet, det näst sista inför säsongavslutningen!
Herregud säger jag bara, Jenna dör, Damon har blivit biten av en varulv och varulvs bett dödar en vampyr. Damon och stefan har varit ovänner under en lång tid men när damon berättar detta så början stefan gråta!
Förstår ni hur mycket jag lipade i detta avsnittet, inte nog med att jenna dör så kanske damon också ska dö? WHAT!? Tycker också så jävla synd om elenas bror, jeremy, han har förlorat så många människor i sitt liv. Elena också, först deras föräldrar, jenna, jermys flickvän, och sånt!
haha oj så långt detta inlägget blev nu, men ja. Vet inte när Ebba och jozzan kommer får väl ringa dom senare? Men kan väl tippa på tre tiden? Så jag hinner gå upp och fixa mig och sånt... Nej nu ska jag kolla på the O.C! puss


Kommentarer
Postat av: ella

O.C äger, blir helt käääär!:D

2011-05-07 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0