WE WALK AWAY, WE WALK AWAY

2011-05-14 / 17:42:10 / Allmänt / 1 kommentarer

tjabba peeps.
har suttit och läst ett tag nu, blev såklart trött. Inte bra när man ska vara uppe hela natten och kolla på buffy, haha. Men vi skulle egentligen se från säsong 4 till säsong 7 men det går nog inte eftersom en säsong varar i sexton timmar, hihi! Men vi ska i alla fall se säsong sex och sju, försöka i alla fall! Mamma håller på med maten nu, helstekt kotlett med potatis och sås, gottit. Väntar på moster och dom också, nej nu ska jag läsa mina älsklingars bloggar. Bara för det så får dom bästa bloggarna en länk! www.nicullen.bloggplatsen.se , www.josephiiineberg.blogg.se , www.vampyrbloggen.bloggplatsen.se , www.pprettylittleliars.blogg.se , www.justindrewbieber.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: Josephine♥

Izabelle,♥

Jag saknar dig izza,

Nu så får du inte vara sjukt på jätte länge!♥



- det var jätte länge sedan vi va!♥



~ Jag älskar dig izabelle Brundin Wadenhed♥

2011-05-14 @ 18:17:21
URL: http://josephiiineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0