you and I, we both know it can't work.

2011-05-16 / 18:22:09 / Allmänt / 0 kommentarer
nu har jag precis ätit kalopps, love it. Har i alla fall suttit med min lillebror inne på hans rum också, haha. När han sitter vid datorn brukar jag ligga i hans säng och slappa.
philipe bara : varför är du alltid här inne?
jag: för att jag vill?
philipe: du vet att jag har magiska krafter va?
jag: jaha, och?
*jag springer ut*

haha aw, vi är bara för bäst. Men magiska krafter liksom? Han är snart tio år... okej jag ska inte säga något, jag är snart fjorton och beter mig som elva ibland, hehe.
Nej men nu kommer jag inte orka blogga mer idag tror jag, ska lägga mig i sängen snart och börja kolla på mitt älskade ghost whisperer och efter det O.C. Somnar jag inte så kanske där kommer ett inlägg till, ni kan ju kolla in lite då och då liksom .
Liksom... förlåt men jag måste gnälla lite, höhö. Jag saknar Ebba just nu, jag saknar nicole, jag saknar josephine, jag saknar ida, jag saknar mamma, jag saknar pretty little liars och vill att det ska börja igen, NU! Jag vill att det ska komma fler säsonger på buffy the vampire slayer, jag vill inte att vampire diaries ska ha sommaruppehåll. OCH JAG SAKNAR FRAMFÖRALLT LONDON OCH VILL ÅKA DIT DÄR NU! :( Så, nu känns det bättre haha! Vi hörs i morgon hörrni, eller senare! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0