back on track, baby

2011-11-25 / 16:44:46 / Allmänt / 0 kommentarer
I'm back on track! Känns skönt. Har haft en skön vecka utan bloggen, men har också saknat att blogga jätte mycket! Skulle egentligen ha NO prov idag, men de flyttade det till tisdag istället. Alla blev happyface.
Sen nästan alla middagsraster har vi övat på 'mistletoe' som vi ska sjunga på julavslutningen. Känns lite som om man är med i glee, härlig känsla.
Bestämda platser på Engelskan, och de sätter mig och Ingrid bredvid varandra? LYCKAT! Nej, inte precis.
ja, det är tuggummi...
Ikväll blir det i alla fall bio och fika med bästa Nicci, ska möta henne på stationen klockan halv sex. Gissa vilken film vi ska se? Breaking Dawn såklart! Haha, längtar! Men nu får jag nog gå och ta på mig ett par byxor och samla ihop mina saker innan vi ska åka. Jag bloggar när jag är hemma, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0