dag 1 - presentera mig själv

2011-11-11 / 20:39:32 / olika listor. / 0 kommentarer
Tjabba tjena hallå!
Tror ni känner mig ganska bra redan. Men i alla fall, jag är en tjej. Fjorton år. Och heter Izabelle. Jag älskar Musik, jag lever för det. Men jag älskar även att läsa, skriva egna noveller osv! MEN... jag är en STOOOOR serienörd. Det kommer ni märka i min blogg. Justin Bieber är bäst, säger ni något annat så kan ni ta er i röven. Ni på bloggen kanske tror att jag är sån lugn och sånt men det är jag inte kan jag säga. Jag är heeelt hyperaktiv. Fråga dom i min klass, sitter och skriker på lektionerna och sånt haha! Men jag bryr mig om skolan! Det gör jag verkligen.
Min bästa vänner är, Ebba, Nicole, Jozzan, Hilda, Ingrid, Maria, Annie, Melker, Ida, Adam, Philip, och många fler! Älskar er alla underbara vänner! Jag har känt Ebba i åtta år. Wehoo, tiden har gått fort! :(
Men ja, mina föräldrar är skilda så jag bor på två olika platser. Eller båda bor i Åstorp. Tyvärr. Men jag bor i två olika hus. Ganska chill väl.
Älskar att fotografera och hänga med kompisar och sånt ni vet! Älskar redbull och choklad. Men vem gör inte det?!
Aja, om det är något annat ni vill veta så får ni komentera! PUSS PÅ ER ÄLSKADE LÄSARE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0