dag 2 - en nytagen bild på mig och 15 faktapunkter om mig

2011-11-12 / 12:42:43 / olika listor. / 0 kommentarer



♥ Jag är nog världens största serienörd.

♥ Jag älskar att skriva noveller, och får ofta beröm för att dom är bra.

♥ Jag älskar att inreda saker. Typ hus och så!

♥ iPhone är den enda telefonen jag känner att jag inte vill ha en ny med.

♥ Jag älskar att sjunga och spela gitarr!

♥ Jag ÄLSKAR brittiska.

♥ Jag gillar matte.

♥ mina ögon varierar färg.

♥ Jag vill flytta till New York eller London.

♥ Jag ääälskar vintern/hösten.

♥ Justin Bieber är min största inspiration.

♥ Jag har växt upp med Buffy.

♥ Jag älskar min mac dator, men dom kan vara lite jobbiga ibland.

♥ Om jag inte äter, tuggar på någon eller så, så blir jag uttråkad.

♥ Jag hade aldrig klarat mig utan mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0