dag 5 - min dag

2011-11-18 / 17:20:29 / olika listor. / 0 kommentarer
Min dag... har varit rolig! Ganska segt i skolan. Eller inte segt men har varit riktigt trött hela dagen. Har bara viljat sova. Där var en vikarie på skolan, som var skit sträng. En kille i 21 års åldern, med typ ganska långt hår och sånt. Det såg ut som om man hade hämtat honom från 80;talet. Typ lång kappa, grå kavaj med en röd tröja under. Liknade en vampyr. Typ. Han var typ skit läskig, gav mig fan kalla kårar. Typ alla var sån rädd för honom ;) Så jag, Ingrid, Jozzan och Maria försökte filma honom medan han satt i personal rummet. Gick inte så bra men aja! Sen hade jag och Ingrid fajt med bandyklubbor på rasten. Normalt. Verkligen. Dagen har gått snabbt, bra lektioner osv!

som sagt... vampyr? ;)

Fullt normala! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0