damn damn J.B, where the hell you been?

2011-11-16 / 21:17:08 / Allmänt / 0 kommentarer
Oh, shit för uppdateringen älsklingar! Men jag har verkligen inte hunnit! Kollade ju på breaking dawn med Ebba idag på bio. SUPER BRA! Åh, loved it! Slutade skit spännande... och nästa del kommer inte förrän om ett år? WTF?!
Träffade även Ingrid och Hilda på bion, haha. Helt överspeedade var dom! Typ... världens största twilight nördar. I alla fall, gick med i lucian idag, ganska roligt. Sen ska jag, Nicole, Annie, Hilda och Ingrid sjunga "mistletoe" på julavslutningen! Kommer bli jätte roligt men jag kommer dö. Har världens scenskräck! Var även och köpte jacka idag, sen köpte jag serien "dollhouse" Det är han som har gjort buffy som har gjort den. Klart jag måste se den då! Nej nu ska jag gå in i ett bad, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0