go buffy, go buffy, go buffy

2011-11-13 / 21:30:32 / Allmänt / 0 kommentarer
Förlåt att jag inte har bloggat förrän nu. Kom hem från farmor och farfar runt sju tiden. Sen dess har jag pratat med en saknad Ebba i telefon, pluggat, pratat med mamma och badat. Skön kväll. Ska plugga lite till, sen ska jag sätta på Buffy och dricka te! Skola i morgon igen.. tråkigt? JA! Jag orkar inte... men jaja, puss ♥

hahahahahhahaha, jag dööör! Så jävla roligt det var igår alltså. Någon fes också mitt på dansgolvet och FAN vad det luktade. Sen så skrek jag och ingrid till varandra "Vi dansar som buffy och Faith!!!!"
Och sen började alla skrika "go buffy, go buffy, go buffy!" För eller hur skriker dom det? Det hörs som det i alla fall! Men jaja, det var i alla fall super roligt! Tack för en härlig kväll brudar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0