hungerspelen

2011-11-16 / 21:55:35 / Allmänt / 2 kommentarer
Nu har jag precis badat. Ska lägga mig i min säng nu och läsa hungerspelen. Love it. Tänkte precis hur störda vi är i skolan. Helt crazy. Fint att man har så många bra kompisar. Vad hade man gjort utan dom?
Haha jag och Nicole dansar in till lucian och sjunger samtidigt. Typiskt oss. Och på maten sitter jag, ingrid, Jozzan, Ida och Hilda och kastar köttbullar på varandra och ner på golvet. Och Hilda är jätte äckelmagen och hon sitter mellan mig och Ingrid i sofforna. Och jag och Ingrid börja "spotta" på varandra. Ni vet sånt, när man typ blåser ut spottet, fattar ni? och Hilda bara, "FYFFAAAANNNN!!!! JAG FÅÅÅÅR PANIK! SUUUUUTA! JAG FÅÅÅÅR PANIIIIK!" och jag börjar asflabba och ja... alla gånger vi leker Buffy och allt! Vänner är bäst, that's it ♥ Puss och godnatt!

helt normalt för oss!

åh, så gammal bild. Saknar det! ♥

Kommentarer
Postat av: Nicci

Noww saknar dig med <3 :)

2011-11-17 @ 07:18:27
URL: http://spencersworld.blogg.se/
Postat av: MAARIIA

HAHAHA, och jag som ska kasta köttbullen till jozze!? :D

2011-11-17 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0