izza 14 år♥ ( izza kolla inte på detta, du får göra det när det ligger på bloggen )

2011-11-01 / 09:27:00 / Allmänt / 0 kommentarer
hejsan alla izzas blogg läsare! jag ville bara säga att izza blir 14 år idag! tänk er vad tiden går fort, Jag kommer fortfarande ihåg hur små vi var i sexan & att vi blev vänner direkt, jag, du & spencer, Jag älskar dig sjukt mkt! vi kommer alltid  att vara kompisar får jag hoppas, & alla gånger vi har varit i ditt nya hus. Kommer ihåg när jag kom till eran nya hus, Det var inget som var upp packat, allt la i lådor, & sägnen skulle sara montera ihop den dagen, Jag kommer ihåg alla gånger vi har varit inne hos bengt och haft disco, Alla gånger vi har sovit över. & ja allt, Jag älskar dig sjukt mkt izza,! alla gånger vi har varit på oj & ha köpt munkar, alla herrmatcherna, & allt! kommer aldrig att glömma våra minnen, Dom kommer att följa med mig även om vi blir ovänner ( jag hoppas att vi aldrig kommer bli ovänner ) hoppas att din dag kommer bli bra! JAG SAKNAR DIG SJUKT MKT IZZA!























JA JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MKT!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0