There's nobody else, it's gotta be you. Only you.

2011-11-14 / 15:52:57 / Allmänt / 0 kommentarer

Hej på er! Awesome dag i skolan, faktiskt. Hade två prov ju, men det kändes bra! Svenska lektionen i slutet spårade ut helt. Vi fick läsa i slutet och läraren var inte där. Så jag, Annie, Hilda, Ingrid och Maria hade värsta dampen. Jag och Ingrid bara "åhhhh spike är såååå snyggg!!!!" Och Ingrid ville typ gifta sig med Justin Bieber, och jag med Spike. Så Hilda bara, "men öh, spike är ful!" Så fick jag värsta dampen på henne och kastade min bok på henne. Så fick hon damp på mig och bara "SLÄNGER DU HUNGERSPELEN PÅ MIG?!" Eftersom den boken är typ hennes liv. Så skulle Ingrid ta upp den och hennes halsband gick i sönder, jag fick skrattattack och ja... behöver nog inte berätta mer. Men i alla fall! Ska plugga lite NO nu, puss ♥

tröja - cubus 100 kr tror jag.
Jeans - cubus 199 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0