Who do you think you are? Running around leaving scars.

2011-11-03 / 17:58:55 / Allmänt / 1 kommentarer


Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men blogg.se har cp;at sig hela dagen. Blä. Har i alla fall varit på familia med min lillebror och farfar idag. Åt på mcdonalds och kollade runder lite. Super mysigt. Köpte en bok, första delen i hungerspelen. Alla tjatar på mig att läsa den för att den är så bra. Så får väl se om den är så bra som alla säger nu då! Resten av kvällen ska jag bara slappa, faktiskt. Skönt men tråkigt lov har det varit. Ingenting att göra. Men kan vara skönt det med! Ska skriva ett nytt kapitel på nóvellen nu hade jag tänkt, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Annie

jaaaaaaaaaaa !! så bra att du köpt den:D hoppas du tycker den är lika bra som jag tycker :D <3 kram

2011-11-03 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0