Yeah you say I'm crazy? Guess that makes two.

2011-11-09 / 14:09:23 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er! Förlåt för att jag inte bloggar förrän nu, skandal haha. Nej men har faktiskt inte orkat eller hunnit. Vaknade vid typ halv tio tiden imorse, gick upp och gjorde frukost och sen lade jag mig i sängen och kollade på scream 2 alltså jag älskar dom filmerna! Tröttnar aldrig. Sen kollade jag på DH, men somnade. Och vaknade typ en kvart efter. Kände att det var dags att gå upp och börja plugga. Så jag gjorde ve mig, gjorde en kopp kaffe och pluggade. Han dock en del kvar. Så nu ska jag göra en till kopp kaffe och återgå till pluggandet, vi hörs sen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0