If i'm not a star, you're blind.

2011-10-26 / 21:35:49 / Allmänt / 0 kommentarer
Ja, jag vill dit. NU!
Har snackat med Ebba i telefon typ en halvtimme nyss och har även duschat + pluggat matte! Tror jag kan det ganska bra nu. Satsar på A liksom ;) hehe! Nej men ska lägga mig i sängen nu och kolla på desperate housewives. Har bara sett några avsnitt men är helt fast. Det är super bra! Jag bloggar i morgon bitti, sköla i morgon ju! Hyped! Haha nej men jag längtar som fan. Skiter i att vi har prov och sånt, kommer bli awesome att komma tillbaka. Ska nog träffa Ebba efter, men ska egentligen på konfirmation... men funderar på att hoppa av! Eftersom det är skit tråkigt! Men vi får se, sov gott älsklingar! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0