I'm gonna run this town, run this town

2011-10-24 / 17:36:35 / Allmänt / 1 kommentarer
Hej älsklingar! Förlåt för att jag inte har bloggat, men är sjuk! Mår inte alls bra. Believe it or not men jag saknar skolan! Mycket! Dagen har tillbringats i sängen med massa filmer och serier. Svarar på frågestunden i morgon om jag är frisk då!
Kollade klart på tredje säsongen av Buffy, den säsongen är alltid lika fantastisk! Älskar slutet men åh, Angel. Ja jag är en true spuffy believer men det är alltid lika sorligt när han åker iväg! ♥


Sen skulle jag kolla på lite Buffy på datorn istället på en online hemsida men hittade istället någon vampyr film. My babysitter's a vampire hette den, antar att den var ganska tramsig men bra! Actually!


Ville kolla mer film så jag bestämde mig för att äntligen kolla på den nya cinderella filmen. A cinderella story - once upon a song. Med Lucy hale! Från pretty little liars (aria). By the way, hon är fantastisk! Dessutom kan hon sjunga också!

Och snyggingen som är med i filmen är Freddie Stroma, dör lite! ♥


Sen har jag pluggat maaassssaaaa spanska, vilket inte var lika roligt!


Och resten av tiden har jag tillbringat med att dregla över andra snygga killar, och nu ska jag äta spagetti och köttfärssås! Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du alla ideer till justin bieber novellen?

Den är så galet bra! Älskar den, vill bara ha nästa kapitell så fort jag har läst färdigt det senaste! Du kommer gå långt, keep it up! Kram

2011-10-24 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0