last friday night

2011-10-23 / 11:17:28 / Allmänt / 1 kommentarer
Förlåt för att jag inte bloggade mer igår. Men hade ju kalas! Jätte mysigt var det i alla fall och fick massa fina presenter! Sen följde jag med min moster hem och sov där, lekte med mina kusiner och kollade film. Vaknade här för typ två-tre timmar sen och har precis gjort ve mig och ätit frukost. Ska snart åka till familia för min moster ska klippa sig! Sen ska jag väl hem typ. Visar i alla fall vad jag fick senare! :)
Skola i morgon igen, känns så segt och trist nu när det snart är lov! Men aja! Två prov denna veckan också, spanska provet kommer gå åt helvete. Men matteprovet har jag under kontroll! Puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: frida

har ni mycket prov, läxor och så? Älskar din blogg, puss!

2011-10-23 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0