mys helg.

2011-10-30 / 17:13:21 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej älsklingar! Förlåt för att jag inte har bloggat. Men kom hem vid nio imorse och lade mig direkt och kollade på DH. Och har gjort ve mig nyss typ. Ska hem vid Ebba vid sex tiden typ, vi ska gå bus eller godis haha. Sen sover jag där hemma, kollar skräckis och så. Det var i alla fall super roligt igår! Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Vi är bara sjuka tillsammans alltså... speciellt när vi skulle sova. Så här lät det typ, "VEM tåflörtar med mig igen?!" hahaha! "ANNIE TA BORT DINA FÖTTER FRÅN MITT HUVUD!" "IZZA, IZZA, IZZA!!!! HJÄLP! JAG TRILLAR NER!"
haha, som sagt! Sjuka i huvudet allihopa! ;) Fast på ett bra sätt såklart! pussen ♥
löve u! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0