serienörd

2011-10-16 / 15:18:57 / serier/filmer / 1 kommentarer
TV-serier jag följt som liten: teletubbies, bananer i pyjamas, + mer som jag inte kommer ihåg säkert.

TV-serier jag följde innan; Hannah montana, Buffy the vampire slayer, magi på weverly place, desperete housewives, that's so raven, livet enligt rosa, ghost whisperer, O.C, I anneli, centralskolan, tru calling, scrubs, two and a half men + mer.

TV-serier jag följer nu: Buffy the vampire slayer, pretty little liars, glee, Angel, supernatural, ringer, the secret circle, the vampire diaries, true blood, one tree hill, gossip girl, how I met your mother, the lying game, awkward, the nine lives of chloe king, CSI (ibland), dollhouse.

TV-serier jag aldrig tittar på:
finns ingen som jag tänker på som jag aldrig har sett.

TV-serier jag inte fattar:
jersey shore. Fattar inte konceptet likom? Kul att kolla på slagsmål och fylla?

TV-serie jag hade velat följa men aldrig hunnit se: Smallville!

TV-serie som blev rejält pajig: eh jag vet inte riktigt. Men one tree hill är ganska långtråkigt. Fast jag bara har sett halva säsong ett typ. Men får väl ge det en chans iallafall!

TV-serie som kändes fin:
Buffy! ♥

TV-serier jag äger på box:
glee säsong 1, buffy the vampire slayer säsong 1 till 7, vampire diaries säsong 1, ugly betty säsong 1. Får väl ta och beställa hem fler av mina älskade serier! :)

Kommentarer
Postat av: Hilda

Izza! one tree hill är INTE långtråkig!! ♥

2011-10-16 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0