set fire to the rain

2011-10-10 / 20:26:40 / Allmänt / 0 kommentarer
Har precis duschat, grymt skönt! Ska gå och göra te nu sen ska jag kolla på Buffy. Buffy är min hjälte, hehe :')
I morgon ska jag träffa Ebba efter skolan, mys. Sen är jag ledig på onsdag! Jävligt gött. Den dagen kommer tillbringas hemma, kanske plugga lite. Kolla serier, träna och massa mer! Bloggar kanske någon mer gång sen, annars godnatt älsklingar! Puss ♥
världens mysigaste tofflor!

haha på mamma och pappas bröllop.

gottegris redan då, vattenkopppor och somnar med chokladpudding haha.

lite äldre.

nyfödd, med mamma och pappa ♥

haha, trevligt att hänga med i min uppväxt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0