Swag is my game

2011-10-11 / 21:47:17 / Allmänt / 0 kommentarer
Shit, förlåt för att jag inte har bloggat idag. Skoldagen gick bra som vanligt. Sen efter mötte jag upp Ebba och stack hem till henne. Drack te, snackade, kollade på tv och så. Sen skulle hon gå i skogen med sin farmor. Och då var jag med mellor. Han är ju som en bror till mig :)
Sen åkte jag hem åtta och har sen dess tränat bara! Sprungit på springbandet och varit ute och cyklat. Super skönt!
Bloggar snart igen, puss ♥
jag; ja och så hände det, och det!
Ingrid; wooow! Allvar?
Annie; I don't give a fuck!
jozzan; Palla...
Nicci; Trött.... kommer somna snart, gässssppp....
ida; hej!

hahaha, jag vet. Min humor suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0