Take me to the rio

2011-10-02 / 09:52:09 / Allmänt / 0 kommentarer
Förlåt att jag inte bloggade mer igår. Men hade verkligen inte tid! Herregud vad roligt vi har haft, det är sjukt. Typ alla kom vid sex tiden men Hilda kom senare för hon hade varit och dansat. Sen stack vi direkt till oj, handlade godis och sånt. Sen vidare till roma för att käka pizza. Haha as kul där, Annie typ satt och torkade Nicole runt munnen? Och jag och Ingrid var lika äckliga med vår mat som vanligt, haha! Super kul i alla fall. Sen kom vi hem, blåste upp madrasserna och bäddade. Sen satte vi på twilight, såg nästan hela första filmen men sen orkade vi inte mer. Så då körde vi sanning eller konka istället. Alla var typ helt hypade. Sen kollade vi lite på buffy, snackade, hade jävligt roligt och ja snackade mer! Sen satte vi på scream 4, Ingrid tryckte sig in mot mig så rädd hon var och alla skrek. Jag bara "men hallå den är ju inte läskig?" haha. Säger jag om har sett den fem gånger typ. Och idag vaknade vi och sjöng för maria som fyller 14 år, grattis! Och åt kladdkaka till frukost, nyttigt... nu har alla utom nicole som snart också ska sticka stuckit hem, puss! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0